Frozzzen

Jag tänkte visa vilken stor skillnad det blir när man redigerar bilderna lite. Det jag har gjort är att öka kontrasten, fixat hyn lite, "ljusat" upp och "mörkat" ner olika partier som jag vill ska synas och döljas mer. Jag har även ändrat lite med färgerna och vipps så blev bilden mycket bättre! ;) Det här är en bild på Frozen-Julia från dagens fotografering med tjejerna. Det blev många fina bilder och jag kommer självklart visa fler när jag har redigerat dom färdigt! /Lisa
före:
efter:

Kommentarer
Postat av: natta

Niiice :) skriv gärna att jag fixat sminket ;) huhu.



skicka de bästa när du fixat dom! puss gumman

2011-01-29 @ 19:55:43
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback