Välgörenhetskonsert på G



Blev precis klar med affischen som ska användas till våran välgörenhetskonsert som jag och tre till har som projketarbete. Syftet är att samla in så mycket pengar som möjligt som sedan ska skickas till en organisation i Indien som heter Share & Care. Det är viseligen ett tag kvar, men ni som bor i Norrköping lägg detta på minnet! Kommer påminna igen när det börjar närma sig, biljetterna börjar säljas nästa vecka. Vore jättekul om ni kommer!
Lämna jättegärna kommentarer om vad ni tycker!

Vi har fått lite kommentarer och uppskattar det jättemycket, så fortsätt med det så kommer det många fler fina bilder /Amanda

Kommentarer
Postat av: Lisak

Henkas födelsedag och allt :/ hoppas jag kan komma så vi inte ska ha massa gäster!!



Fota du något på mirres och min konsert? :)

2011-04-03 @ 19:47:37
Postat av: anuset

ser as bra ut, vad duktig du är! Räkna med mig där :)

Puss!

2011-04-04 @ 11:26:47
Postat av: amanda

Lisa, du måste komma! :O

Tack anna! ses där, men även innan! :)

2011-04-11 @ 12:10:09
URL: http://minneskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback